تکنیک ها و آنالیزهای پیشرفته

عملکرد برند نسبت به رقبا از دید بازار و مصرف‌کنندگان نیاز به آنالیزهای پیشرفته دارد تا یک دیدگاه دقیق از وضعیت برند در بازار داشته باشیم.

برخی از تکنیک ها و آنالیزهای پیشرفته

در زیر با برخی از تکنیک ها و آنالیزهای پیشرفته که توسط اینسایت کاناپه اجرا میشود آشنا میشویم.

تحلیل عملکرد خود و رقبا

اطلاعات بیشتر

نمایش تحلیل˚360 برند (Landscaping)  
عملکرد برند نسبت به رقبا از دید بازار و مصرف‌کنندگان در یک ماتریکس، تحلیل و نمایش داده می شود. این تحلیل به شما نشان می‌دهد درکجا؟ با چه ویژگی هایی در محصول؟ با چه قیمتی و در کدام سگمنت از بازار نقش خود را بازی کنید تا سهم بازار بیشتری بدست آورید.
 این تکنیک به شناسایی ترجیح مشتریان، اهمیت مشتریان به برند در مقابل قیمت، و ارائه راه‌‌کارهای استراتژیک آینده سازمان شما کمک می کند.
 

مدل سازی روند و پیش‌بینی فروش (Modelling & Forecasting)
با استفاده از تاریخچه‌ی دیتا(فروش سازمان، فروش خرده فروشی در بازار، رفتار خرید و مصرف، قیمت محصول و پیشینه آن)، آمارهای رسمی، دیتا و گزارش‌های شرکت های معتبر ارائه خدمات داده، و همچنین دیگر فاکتورهای کلان با استفاده از هوش مصنوعی در پلتفرم هوشمند ما می توان روند و الگوی مصرف و فروش را در هر سگمنت مشتری شناسایی و پیش بینی کرد.
 

توسعه پایدار(Sustainability)
مطابق فراخوان جهانی UN به تمامی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای اقدام فوری در زمینه‌‌ی پیشبرد اهداف توسعه‌ی پایدار (Sustainable Development Goals) تا سال 2030، شرکت‌ها موظف به شناسایی راهکارها با درنظرگرفتن اولویت‌ها و شرایط منطقه‌ای و اقلیمی خود شده‌اند. این اهداف در راستای از میان برداشتن فقر، نابرابری، ایجاد فرصت آموزش و بهداشت تبیین شده‌اند. ما شما را در مسیر شناسایی و رسیدن به بینش‌ها و راه‌کارهای عملیاتی در زمینه توسعه‌ی پایدار همراهی می کنیم.  

بینش مشتری مداری

اطلاعات بیشتر

بخش بندی (Segmentation) مشتریان تا خلق پرسنا

مسیر تجربه خرید و یا مصرف مشتری و بهبود آن
امروزه بیش از هر چیز مصرف کنندگان نیاز دارند تا شنیده شوند. بر این اساس صاحبان کسب و کار می بایست در فراهم آوری بستر گفتگوی آسان تر و پاسخگویی سریع تر به مشتریان خود، با یکدیگر رقابت کنند. جمع آوری بازخورد مشتریان در تمامی نقاطی که آنها با سازمان یا برند شما در ارتباط هستند، بسیار مهم است. این همان ارتباط گیری (Engagement) ذهن مشتری با برند و یا محصول شما، و همان بخشی از مسیر تجربه‌ی مشتری است.
اگر دارای سیستم جمع آوری بازخورد مشتریان هستید ولی نمیدانید با این دیتا چه‌کار کنید، این تنها صرف بیهوده‌ی هزینه و انرژی است. هر بازخوردی که از مشتریان گرفته می‌شود باید برنامه‌ای برای درک و پاسخگویی به آن وجود داشته باشد در غیر اینصورت تبدیل به یک نقطه‌ی آزاردهنده در ذهن مشتری می‌گردد.
دیگر اینکه از فیدبک‌های منفی نباید ترسید چراکه آنها در فرایند پیشرفت شما، بهترین و مؤثرترین هستند. بسیار مهم است که تجربیات و بازخوردهای مشتریان در استراتژی شرکت دیده شوند. شما نیاز دارید درک عمیقی از اینکه چطور مشتریان شما با کالا، خدمات و یا برند شما در تعامل هستند داشته باشید.

تجزیه و تحلیل سبد خرید، حفظ  و افزایش مشتریان وفادار


تحلیل شرکای تجاری

اطلاعات بیشتر
  • بخش بندی کانال توزیع خرده و عمده‌فروشی
  • مشاوره و اجرای Route-To-Consumer
  •  پروژه ‏های آموزش و مشارکت شرکای تجاری در تجربه مشتری
  • فعال‌‏سازی برند(Brand Activation) با فروشنده‌‏ی‏ حرفه ‏ای